Alla inlägg under januari 2009

Av Catrin - 17 januari 2009 09:31

Hunden som alldrig  slutar förvåna mig. Det där med klicker träning har jag inte fullt kommitunderfund med men det kommer ska ni se, (Hjälp). En hund som gör mer och mer som jag säger tycker jag om men det här att kissa inne ibland tycker jag inte om ( hon säger inte till). så brukar ha kiss pöl i hallen i bland uppe. men kanske blir bättre, hon är ju bara 17v. men det är ju inte så ofta... träning är ju det enda som krävs

Av Catrin - 16 januari 2009 15:31

Hur var det där nu då , skulle man på party med djävulen eller??? Den sköna komentaren som hoppade ur Adams mun

Av Catrin - 16 januari 2009 13:55

JA nu är jag här igen .. (pyttan!)

Nu fick jag lite problem men jag har nog löst ett.

Morfar kommer att få en kontors hund denna vecka, är så här jag  börjar skolan på Distans på Måndag i Örebro, men mitt problem löser jag på vägen.

JA min hund Dälla som är en Tollare är värdens godaste, hon scarmar allt hon kommer ivägen för....

ha en bra eftermidda kram o slick

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards