Alla inlägg under mars 2009

Av Catrin - 25 mars 2009 20:24

Hm hm hm Ja jag har fått rapport hur det är med Kontorshunden.

Skäller på alla som går förbi till och med de som går förbi flera ggr per dag.

Hm Ja vad ska jag göra nu då?

Nu måste det till drastiska åtgäder, ingen skäll hund. Ja vi får väll göra om lite saker, men vet inte hur!

??

Är det någon som har någon idé?

Av Catrin - 24 mars 2009 19:23

Dagens teori var väldans rogivande och kreativt, så när jag ska jobba i sommar så ska jag utöva mina kunskaper från dagen.. Hoppas bara att jag får det bara, men det tror jag att jag kommer att få göra, det är nog ingen svårighet!

Av Catrin - 23 mars 2009 19:20

Ja då har jag gjort min första tenta, och det är bara att göra om den. Ja man lär sig något nytt varje dag. Nästa gång ska jag ha hörselskydd med så jag inte blir distraherad och störd av vakter och annat som låter. JA DET ÄR BARA ATT GILLA LÄGET, TA NYA TAG..............

Av Catrin - 22 mars 2009 21:03

Ja Hönsmamma det är jag, nu tror allt är fixat nu när jag är borta i Örebro en vecka. Fixat med Taxi och fixat med ditt och datt. Konstigt nog tor jag att de löser sig i alla fall.

Nog klarar de sig hemma utan att jag är där. Adam ville följa med men jag sade nej.Lite grin men det går nog över, har bara ringt 4 ggr på mobilen ochjag svara inte. Jag känner nog att det kommer att gå bra.

Mitt hjärta åkte med mormor och morfar, hon såg så lycklig ut, morfar har varit och köpt en massa saker till henne. så Dälla har det bra, nu blir hon metall arbetare i fyra dagar, jag tror kontoret är ett bra val! Sen på fredagen får hon vara med mamma. Jag tror hon gillar henne oxå, fast hon inte vill erkänna.

Av Catrin - 18 mars 2009 18:39

Ja jag har en helt fantastisk syster hon ställer upp i vått ochtorrt.

I dag Ringde hon och bjöd oss både på Fika och lunch ( Karin laga den).

Dälla har nog Lena runt lillfingret, hon är med henne hela tiden. Knä hund ja det är hon(Lenas). 

Av Catrin - 16 mars 2009 10:00

I Dag har Adam åkt taxi till och från skolan, gissa vad jag tycker det är skönt.. pust. nu kan jag hålla på med skolan i alla fall  på förmiddagarna.För nästa vecka är ju jag i örebro. Så då måste jag ha fixat allt tills dess, är jag en hönsmamma ? Jaaaaaaaaaaaa

Av Catrin - 15 mars 2009 09:59

Haha nu har Adam lärt sig att gå på kryckor,, jippié va bra.

Av Catrin - 14 mars 2009 10:54

Ovido - Quiz & Flashcards