Direktlänk till inlägg 5 september 2009

Internationell Utställning i Högbo

Av Catrin - 5 september 2009 10:15

Dälla har varit på utställning med Daniel  i högbo

Resultat:

Junkl 1:a

Junkk !:a

Hp

 
 
Ingrid

Ingrid

25 oktober 2009 18:45

Men HEEEJ! =)
vad kul att du också bloggar !!
Blev jätteglad när jag såg att det var Du =)
Är det okej om jag länkar dig på min sida ?
är så lätt att hålla reda på alla min läsa då =)
kramar i mängder Ingrid

http://iddeh.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Catrin - 18 mars 2010 12:32

De sista tre veckorna har varit tunga, Svärmor har gått bort i Cancer, det gick fort.  Så torkan på bloggen består fortfarande men på Fb skriver jag varje dag. kram på er och tänk;lev dagen som den var den sista, tänk inte bakåt utan lev nu! ...

Av Catrin - 28 februari 2010 14:53

JA jag är inte lika flitig som alla andra som bloggar jag har bloggtorka och det kommer ej något från huvudet eller fingrarna. ...

Av Catrin - 20 januari 2010 11:34

Ja nu har jag tagit studieuppehåll! se om jag har tid både för familj och djur nu! först och främst ska jag må bra och se till att jag går i första hand; Ja jag har nog gått i sista förut! jag ska se till och ha små delmål som jag ska komma till nu...

Av Catrin - 14 december 2009 16:21

I dag har det varit lucia på Adams skola, Han var pepparkaksgubbe,jag for runt som en yr höna och letade på hatten men den är sombort blåst, kommer väll fram när jag saknar något annat(igår).MEn det är tur de har resurser på skolan för de hade en fin...

Av Catrin - 11 december 2009 17:57

JA vilken j-vla tenta. om jag blir klar före söndag ska jag åka och köpa lite julklappar. men vi får väll se hur det blir med det. se om det blir några klappar över huvutaget!   jul och hej ta det lungt .. ...

Ovido - Quiz & Flashcards