Alla inlägg under april 2009

Av Catrin - 27 april 2009 09:06

Tänk att dagens sjukvård är mycket krångligare!

Nu får man inte prata med någon utan man ska knappa in en massa nr och man ska bli uppringd, sitter och väntar att ortopeden i falun ska ringa, adam har fortfarande en sneställd fot.och haltar som bara den!

Av Catrin - 17 april 2009 20:43

Detta är min Lusiga hund som fick en ny sorts bädd! Det är Addes badladlakan.

Vad gör man när man ska göra rent allt.....Då har man lustvätt när han hittar löss.. Leta lusmedel en annandagpåsk, det är trevligt när man har en så gulligsambo som först åker till Borlänge på Kupolen på Apoteket och åker  ca 26 mil för lusmedel.

Stefan fick dock åka slalom i två dagar så lite semester fick han dock

Så när jag åker hem så blir det storstädning när jag kommer hem!

 fortsföljer...........

Av Catrin - 17 april 2009 20:42

Av Catrin - 14 april 2009 13:30

JA ha då har vi haft avlusning av hund!

Dälla har löss, så hon blev tvättad i går, sedan blev det medel i håret.

Lånt bort från allt så har Stefan varit till kupolen Apoteket sedan åkte han hit till Idre med det. Ja han åkte ca 30 mil.

Men han stanna kvar i alla fall..

Forts följer.......................

Av Catrin - 12 april 2009 22:10

Hahaha

Första dagen är avklarad inga ben brytna och Sovit dåligt. Dälla har hållit familjen vaken flera ggr i natt, Först Karin sedan mormor och sist Rickard. Jag har varit ute flera ggr inatt, puuuuuu.

Hoppas det blir bättre.. forts följer............

Av Catrin - 10 april 2009 11:43

JA i morgon drar jag och barnen till Idre Dälla ska med!!

Undra hur det kommer att gå!!!

jag har ju massor av hundvakt då!!!

Se om jga hinner skriva eller om jag bara drar mig i håret och är elak för den jobbig a uppgiften!



Av Catrin - 6 april 2009 15:05

Ja nu hinns det inte med, nu ligger det stora bok lass över databordet, så jag bloggar nog nu när jag hinns med.

Dälla är lite fessig än. hon skäller på rullatorer och mötande människor(morr) men sedan när hon har fått hälsa på dem så är det inga problem, då är hon så glad så glad.

Snöbada är det bästa som finns( undra vad hom tycker när snön försvinner).

Hon sitter ute i hundgården eller springer löst på gården när jag är ute. Ja Båda hundarna liggeri hundkojan(dags att göta en större!). Men Både Kia och Dälla tycker om att vara där!

Ovido - Quiz & Flashcards